Cookies op onze websites

Cookies zijn niet alleen lekker, ze zorgen er ook voor dat je op onze site de beste gebruikerservaring krijgt voorgeschoteld. We gebruiken cookies om onze website goed te laten functioneren en steeds verder te verbeteren. We gebruiken ook tracking of marketing cookies om je gepersonaliseerde content te kunnen aanbieden. Als je klikt op “Accepteren” ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Je kunt hier ons cookiebeleid nalezen, en op elk gewenst moment je instellingen inzien of wijzigen. Klik hier voor meer informatie.

Noodzakelijke (functionele) cookies
Deze cookies zijn noodzakelijk om onze website goed te laten functioneren.
Noodzakelijke en analytische cookies
Statistische of analytische cookies gebruiken we om jouw gedrag op onze website te meten. Ze geven ons antwoord op vragen als: Hoe lang blijven mensen op de site? Waar zoeken ze naar? Hoeveel bezoekers heeft onze website? Deze data gebruiken we vervolgens om de gebruiksvriendelijkheid en klantervaring van de website te verbeteren.
Noodzakelijke, analytische en marketing cookies
We gebruiken ook tracking of marketing cookies om je gepersonaliseerde content te kunnen aanbieden. Dit type cookies gebruiken we ook om je relevante advertenties te kunnen tonen op andere websites. Voor het plaatsen van deze cookies hebben we toestemming nodig. Marketing cookies worden dus alleen geplaatst met jouw akkoord.

Wim Pulskens, commercieel manager

“Wij zijn een multinational, maar altijd een familiebedrijf gebleven”

Commercieel manager Wim Pulskens is eindverantwoordelijk voor alle marketing en salesactiviteiten voor de producten bestemd voor de professionele gebruikers, zoals koks. 

“Je kunt je voorstellen dat het iets extra’s heeft om voor een internationaal bedrijf te werken. Je hebt veel te maken met internationale afstemming en samenwerking. De marketeers in mijn team spreken veel buitenlandse collega’s, ikzelf zit in een internationale stuurgroep. De voertaal is Engels, ondanks dat we een Duits bedrijf zijn. Maar het helpt natuurlijk wel als je ook goed Duits spreekt. Toen ik startte bij Dr. Oetker, kreeg ik twee jaar Duitse les aangeboden. 

Wij zijn een multinational, maar Dr. Oetker is altijd een familiebedrijf gebleven. Dat merk je bijvoorbeeld doordat veel medewerkers hier al heel lang werken. Wij zijn geen ‘jobhop’ bedrijf. Als je het hier naar je zijn hebt, blijf je voor langere tijd. ‘You love it or you hate it’, zeg ik altijd. Zo zijn stagiaires bij ons volwaardige medewerkers, geen klusjesmensen. 

De Nederlandse handelsgeest in combinatie met de Duitse focus op kwaliteit. Dat zorgt bij Dr. Oetker voor een ijzersterke combinatie. De kwaliteit van het product is onaantastbaar en we durven te kiezen als organisatie. We verkopen uitsluitend A-merken, geen private labels. Natuurlijk zijn er cultuurverschillen, maar dat belemmert ons niet in ons werk. Dr. Oetker is gewoon een Nederlands bedrijf met een Duits randje. 

Ik waardeer het hier enorm dat we niet gauw in paniek raken als het eens een maand tegenzit. We kijken altijd naar de langere termijn. Die betrouwbaarheid is prettig in een wereld die snel aan het veranderen is. Natuurlijk spelen we in op wat er in de buitenwereld gebeurt. De combinatie van betrouwbaarheid en veranderingsgezindheid is volgens mij de basis van het succes van dit bedrijf. Het geeft houvast aan onze medewerkers én er is ook ruimte om te veranderen. Ook persoonlijk krijg ik volop de ruimte om mezelf te ontwikkelen.”